Aluan ..

Selamat datang dan teruskan melayari blog ni .. Kami ingin berkongsi dengan anda beberapa maklumat .. Anda mungkin mencari destinasi percutian hujong minggu , mencari tempat untuk melepas lelah setelah berjalan jauh kerana menziarahi keluarga dan yang penting ialah kami menyediakan penempatan OKU Mental @ Pusat Jagaan Rumah Sejahtera (OKU-psy ) . Hubungi kami .. En Shohaimi 012-9504278 @ d/a Lot 1848 , Jalan Teratai , Kampung Tanjung Belengu , Lebak , 28000 Temerloh , Pahang Darul Makmur .@ simialali08@yahoo.com

SELAIN DARI ITU BLOG INI KHUSUS BAGI BERKONGSI RASA DAN MAKLUMAT SERTA CAKNA TERHADAP GULUNGAN OKU KHASNYA OKU MENTAL ... KAMI JUGA BERCADANG UNTUK MENJADIKAN SEKITARNYA SEBAGAI PUSAT REKREASI AWAM ...
SILA HUBUNGI KAMI ...

Sunday, June 23, 2013

PENGURUSAN BARU RUMAH SEJAHTERA .

22.6.2013 Sabtu ..

Barisan pengurusan baru KDS / RS @ Rumah Sejahtera telah di tubuhkan  pada hari ini . Mesyuarat khas telah di adakan di PSR Klinik Kesihatan Temerloh yang telah memutuskan untuk  meneruskan operasi RS yang tergendala lantaran kesibukan . Proses pendaftaran bermula dengan  menyiapkan keperluan borang permohonan kelulusan menubuhkan Rumah Jagaan dan Perawatan OKU Mental  daripada KKM . 

Tawaran perkongsian kepada Ahli Lembaga Pengurus telah di buat dengan nisbah 52:48 antara Pengurus @ pemilik dengan rakan rakan Ahli Lembaga Pengurusan . Ini bermakna  ahli pengurusan  sekali gus rakan kongsi dan  pembantu yang akan memberikan komitmen yang di harapkan . Terima kasih .

Mohon kepada Allah menunjukkan jalan terbaik demi agama , bangsa dan negara . Kesihatan yang baik  dan keselamatan dari segala ancaman kesihatan , akidah dan matlamat .  Mendokong misi kebajikan sesama insan yang kurang bernasib baik @ OKU Mental dan  yang 'sewaktu' dengannya .

Selamat berjuang .

No comments:

Post a Comment